اگر با لپ تاپ خود زیاد حرکت می کنید، ما به شما کوله پشتی لپ تاپی تنسر را پیشنهاد می دهیم…

آسارایان 1401/08/01 بدون نظر

افرادی که از لپ تاپ خود در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند، برای حمل و جابجایی آن نیازمند کیف لپ تاپ هستند. این محصولات به صورت کوله‌ای یا دستی بوده و معمولا وزنشان به گونه‌ای نیست که فرد را اذیت کند. در این مطلب می‌خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که در هنگام خرید یک کوله برای لپ تاپ مورد نیاز بوده و البته در کوله پشتی tancer دیده می‌شود.

نکات مهم خرید کوله پشتی لپ تاپ که باید بدانید

افرادی که از لپ تاپ خود در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند، برای حمل و جابجایی آن نیازمند کیف لپ تاپ هستند. این محصولات به صورت کوله‌ای یا دستی بوده و معمولا وزنشان به گونه‌ای نیست که فرد را اذیت کند. در این مطلب می‌خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که در هنگام خرید یک کوله برای لپ تاپ مورد نیاز بوده و البته در کوله پشتی tancer دیده می‌شود.

نکات مهم خرید کوله پشتی لپ تاپ که باید بدانید

 

کاور لپ تاپ (sleeve) چیست؟

کوله‌های لپ تاپ معمولا شبیه به همان کیف‌هایی هستند که در زمان مدرسه از آنها استفاده می‌کردیم، با این تفاوت که جنسشان در بیرون و داخل کمی متفاوت‌تر است. در واقع شما نمی‌توانید یک کوله معمولی را به عنوان محافظی برای لپ تاپ به کار ببرید.

این محصولات به گونه‌ای طراحی می‌شوند که از دستگاه شما در برابر ضربه و خط و خش به خوبی محافظت کنند. معمولا اندازه آنها نیز به قدری است که لپ تاپ را به طور کامل در برگیرد. اغلب کمپانی‌هایی که لپ تاپ‌ها را می‌فروشند، در کنار آن یک کیف قابل حمل نیز ارائه می‌دهند.

اگر یک لپ تاپ را به تازگی خریده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم، به سرعت از طریق خرید آنلاین کوله پشتی لپ تاپ یا حضوری آن را دریافت کنید. با اطلاع از سایز لپتاپ خود می‌توانید بهترین انتخاب را برایش داشته باشید.

آیا برای نگهداری لپ تاپ در کوله پشتی به کاور لپ تاپ نیاز داریم؟

‎مطمئنا هرچه محافظت از لپ تاپ بهتر باشد، آسیب‌های وارد شده به آن کمتر است. اگر احساس کردید، کوله‌پشتی شما به میزانی که باید از سیستم شما محافظت نمی‌کند، بهتر است کاوری را نیز در کنار آن به کار ببرید. در غیر اینصورت نیازی به این محافظ نخواهید داشت.

محافظت از لپ تاپ در کوله پشتی

 

چه ویژگی هایی در کوله پشتی لپ تاپ مهم است؟

زمانی که قصد خرید کوله پشتی لپ تاپ برای سیستم خود را دارید بهتر است به این نکات دقت کنید:

1.      سایز مناسب با سیستم خود را انتخاب کنید...

کوله پشتی‌ها در اندازه‌های مختلفی در بازار وجود دارند. اگر کوله پشتی مخصوص لپتاپ 15 اینچی است نباید به دنبال خرید یک کوله پشتی کوچکتر باشید که نتوانید آن را در محفظه اصلی جای دهید. البته از خرید یک کوله پشتی لپ تاپی بزرگتر از سایت لپ تاپ نیز باید خودداری کنید، چرا که لپ تاپ در داخل آن تکان خورده و در نتیجه به خوبی محافظت نمی‌شود. کوله پشتی لپ تاپ 15 اینچی معمولا اندازه بزرگتری نسبت به 14 اینچی دارد.

2.      به محافظ‌های بخش داخلی کوله پشتی توجه کنید...

لپ تاپ کالایی ظریف و آسیب پذیر است. بنابراین کوله‌ای که خریداری می‌کنید، باید بتواند به خوبی از آن محافظت کند. در هنگام خرید این کوله حتما به پدهای محافظی که درون آن قرار گرفته توجه کنید. مطمئن شوید که این بالشتک‌ها از لپ تاپ شما در برابر ضربه‌های احتمالی محافظت می‌کند.

3.      کوله پشتی باید ضد آب باشد...

یک کوله پشتی محافظ لپ تاپ باید در برابر آب نیز مقاوم باشد. البته این معنی مقاومت در برابر اعماق زیاد آب نیست. تنها مقاومت 5 تا 10 دقیقه‌ای به عنوان مثال در زمان‌هایی که زیر باران هستید، مقاومت مناسبی برای این محصولات است.

4.      دارای بند قابل تنظیم باشد...

بندهای قابل تنظیم باعث می‌شوند تا در حین حمل کوله، کمر شما دچار آسیب نشود. در واقع این بندها به نوعی محافظت کننده از ستون فقرات، شانه و کمر شماست. باید کوله لپ تاپ در ارتفاع مناسیی قرار گرفته و وضعیت بدنی خوبی را برایتان ایجاد کند. وجود بندهای قابل تنظیم این موضوع را حل خواهد کرد.

5.      بندهای کوله پهن بوده و دارای پد نرم باشد...

بندهایی که کوله پشتی دارد، روی شانه‌های شما قرار می‌گیرد. باید در داخل این بندها، پدهایی وجود داشته باشد که شما را اذیت نکند. همچنین طراحی پهن بندها باعث می‌شود تا وزن زیاد باعث اذیت شما نشود. این موضوع به خصوص در مسافت‌های طولانی حمل لپ تاپ اهمیت بیشتری دارد.

6.      قابلیت شستشو را داشته باشد...

اگر روی کثیف شدن کوله خود حساس هستید، باید به سراغ محصولاتی بروید که قابل شستشو هستند. در هر صورت انداختن کوله درون ماشین لباسشویی را فراموش کنید، چرا که به پدها آسیب می‌رساند. اما می‌توانید با یک دستمال و ماده شوینده مناسب آن را بشوید.

7.      از سیستم ضد سرقت بر خوردار باشد...

در برخی از کوله پشتی‌های حرفه‌ای لپ تاپ، ویژگی‌های اضافه‌تری مانند ضد سرقت بودن نیز دیده می‌شود. کوله پشتی لپ تاپ قفل دار یا وجود جیب‌های مخفی در آن، ایمنی را بیشتر خواهد کرد.

8.      کوله پشتی می‌تواند چندکاره باشد...

ویژگی چندکاره بودن جزو مشخصات مهم کوله پشتی لپ تاپ نبوده و حتیی ممکن است به آن نیازی نداشته باشید. اما اگر در کنار لپ تاپ خود از تبلت، گوشی یا دیگر وسایل مورد نیازتان استفاده می‌کنید، بهتر از به این موارد دقت کنید تا بتوانید تمام وسایل خود را در یک کیف جای دهید.


 

نحوه صحیح پوشیدن کوله پشتی در سفر

ممکن است بخواهید کوله پشتی حاوی لپ تاپ را با خود به مسافرت ببرید. نحوه پوشیدن صحیح این کوله به شما کمک می‌کند تا بدون آسیب رساندن به کمر و ستون فقرات خود از آن استفاده کنید. در اینجا مواردی را برای استفاده صحیح از این کیفی محافظ عنوان کرده‌ایم:

  • ◾ اطمینان داشته باشید که تعادل وزن را در کوله پشتی رعایت کرده‌اید.
  • ◾ اگر وسایل تیزی درون کوله قرار می‌دهید، آن را به گونه‌ای در نظر بگیرید که به سیستم شما آسیبی نرساند.
  • ◾ بندها باید به درستی تنظیم شوند تا وزن یکنواخت باشد. طول هر دو بند باید یکسان باشد.
  • ◾ کوله پشتی نباید خیلی آویزان باشد. بنابراین بلندی بیش از حد بندها درست نیست.
  • ◾ به هیچ عنوان برای حمل لپ تاپ تنها از یک بند استفاده نکنید.
  • ◾ بندهایی که در کوله لپ تاپ وجود دارد، اغلب قابل تغییر است، سعی کنید اندازه آنها را به گونه‌ای تنظیم کنید که در نهایت بتواند کوله را بالا نگه داشته و فشاری را به گردن، شانه و کمر وارد نکند. در واقع بیشترین فشار باید روی ران باشد.
محافظت از لپ تاپ در کوله پشتی

 

جنس کوله پشتی‌های لپ تاپ از چیست؟

نئوپرن: بهترین کوله پشتی لپ تاپ موجود در بازار را با این جنس می‌دوزند. البته این گزینه مربوط به عصر جدید نبوده و از گذشته‌های دور برای دوخت این کاورها استفاده می‌شد. معمولا کوله‌های پشتی‌هایی که با این جنس تولید شده‌اند، ضخیم‌تر بوده و با لمس آنها تراکم اسفنج موجود در آن را تجربه خواهید کرد. نئوپرن محافظت بالایی را از لپ تاپ شما دارد.

چرم و چرم پلی اورتان (PU): یکی دیگر از موادی هستند که در ساخت کوله از آنها استفاده می‌شود. چرم پلی اورتان نیز دقیقا مشابه چرم طبیعی بوده اما کوله پشتی‌های آن قیمت مناسب‌تری دارد.

مواد آلی و بازیافتی: برخی از برندها نیز کوله پشتی های تولید می‌کنند که برگرفته از مواد آلی و بازیافتی است.

محافظت از لپ تاپ در کوله پشتی

 

کوله پشتی از کجا بخرم؟

کوله پشتی های تنسر محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با برندهای خارجی هستند. تنسر یکی از برندهایی است که این روزها با محصولاتش که برای ایمنی و محافظت از وسایل دیجیتال تولید می‌شوند، رو به رو هستیم. تمام تولیدات این برند با استفاده از مواد درجه یک و باکیفیت ساخته شده است. کوله‌ پشتی‌های آن با طراحی زیبا و کاربردی که دارند، سهم بزرگی از بازار فروش محافظت کننده‌ها از لوازم دیجیتال را به خود اختصاص داده‌اند. اگر به دنبال خرید کوله پشتی لپ تاپ ارزان و در عین حال با کیفیت بالا هستید، این محصولات بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود.


 

سخن پایانی

مطمئنا در کنار تمام این موارد، زیبایی نیز حرف اول را می‌زند. اما در هر صورت اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک محافظ برای لپ تاپ شما نیست. اگر به دنبال خرید یک کوله برای محافظت از سیستم خود هستید، کوله پشتی مخصوص لپتاپ تنسر در آسارایان را امتحان کنید. انواع کوله پشتی لپ تاپ 17 اینچی، 15، 14 و حتی سایزهای پایینتر را می‌توانید در میان محصولات این برند ببینید .