سرویس onedrive چیست و مایکروسافت برای چه منظور وان درایو را ایجاد کرد؟

آسارایان 1400/03/22 بدون نظر
سرویس onedrive

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که سرویس OneDrive چیست؟

همان طور که می‌دانید غول های تکنولوژی دارای سرویس های متعددی هستند که یکی از آنها OneDrive است. همان‌طور که بسیاری از کاربران اطلاع دارند، سرویس OneDrive یک فضای ذخیره‌ساز ابری است که ماکروسافت در اختیار کاربران قرار داده است. شما می‌توانید فایل‌های خود را روی این فضا آپلود کنید تا هر زمان که خواستید از هر دستگاهی (رایانه، تبلت و تلفن همراه) به آنها دسترسی داشته باشید.

یکی از مشکلاتی که ممکن است در استفاده از این سرویس با آن روبه‌رو شوید، برخوردار نبودن از هماهنگ‌سازی صحیح فایل‌ها و مشاهده پیغام‌های خطای مختلف است. برای رفع این مشکلات در سرویس وان‌درایو می‌توانید از تعمیرکار این سرویس که توسط ماکروسافت طراحی شده است، کمک بگیرید.

OneDrive یک مکان برای ذخیره سازی ، به اشتراک گذاری و همگام سازی پرونده های شخصی، درون محل کار یا مدرسه را برای شما فراهم می کند.


به عنوان بخشی از اشتراک سازمان مایکروسافت 365 یا سرور شیرپوینت ، می توانید پرونده های خود را در OneDrive ذخیره کنید و تقریباً از هر دستگاهی با آنها کار کنید.

با حساب محل کار یا تحصیل خود به سیستم Microsoft 365 وارد شوید ، بنابراین می توانید:

پرونده ها را از رایانه شخصی یا Mac خود بارگذاری کنید.

پرونده ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

به دیگران اجازه دهید همزمان پرونده ها را ویرایش کنند و روی آنها کار کنند.

از هر کجا ، در رایانه ، رایانه لوحی یا تلفن به پرونده های خود بروید.

OneDrive را با رایانه شخصی یا Mac خود همگام سازی کنید ، بنابراین حتی در حالت آفلاین نیز می توانید به پرونده های خود دسترسی پیدا کنید.

برای استفاده از این سرویس ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید یا می توانید یک حساب کاربری رایگان داخل سایت، ماکروسافت ایجاد کنید.


ما به شما توصیه می کنیم که از جدیدترین مقالات آسارایان که توسط کارشناسان حرفه ای جمع‌آوری شده است، نیز استفاده کنید.