بررسی جامع سوئیچ اشتراک گذاری 2 پورت USB-C آتن مدل ATEN US3342

آسارایان 1400/06/21 بدون نظر

امروز قصد داریم به بررسی سوئیچ اشتراک گذاری 2 پورت USB-C آتن مدل ATEN US3342 بپردازیم. کمپانی آتن (ATEN) یک شرکت مستقر در تایوان است که در زمینه تولید سوئیچ های KVM، ماوس ، صفحه کلید تبحر دارد. این شرکت مدتی است که در زمینه تولید سیستم‌های کنترل واحدهای توزیع انرژی، سیستم‌های کنترل AV،مبدل‌های مختلف USB، سوئیچ‌ها و کابل‌ها فعالیت می‌کند.

اگر سیستم دسکتاپ یا مک بوک شما نیاز به وصل شدن به چند دستگاه را دارد احتمالاً سوئیچ اشتراک گذاری 2 پورت USB-C آتن مدل ATEN US3342 به نیازهای شما پاسخ می‌دهد.

به طور خلاصه، سوئیچ اشتراک‌گذاری 2 پورت USB-C آتن مدل ATEN US3342 یکی از لوازم جانبی‌هایی است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را بین چهار دستگاه USB با دو لپ تاپ سازگار با USB-C به اشتراک بگذارید.

بسیاری از کاربران فایل‌ها را بین دستگاه‌های مختلف به اشتراک می‌گذارند، بنابراین می‌توان گفت که این محصول برای همه ضروری است. اگر دوست دارید در مورد ATEN US3342 2-Port USB-C Sharing Switch اطلاعات بیشتری دریافت کنید، حتماً ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید.


جعبه گشایی سوئیچ اشتراک گذاری ATEN US3342


قبل از بررسی دقیق ATEN US3342، اجازه دهید به جعبه گشایی این محصول بپردازیم.

وقتی که سوئیچ اشتراک گذاری را در دست می‌گیرید متوجه می‌شوید که بسته بندی معمولی را به همراه دارد. این بسته بندی دارای یک تم ساده و مینیمالیستی است.

در قسمت جلوی جعبه، شما می‌توانید تصویری از سوئیچ اشتراک گذاری را مشاهده کنید که در زیر آن نام محصول قرار گرفته است. در بالای تصویر ویژگی‌های اصلی ذکر شده است که هنگام استفاده از محصول، از آنها لذت خواهید برد.

بررسی دقیق ATEN US3342

در قسمت پشت جعبه جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌های سوئیچ اشتراک گذاری آتن US3342 قید شده است. علاوه بر این تصاویری از قسمت جلو و پشت محصول نمایش داده شده است. این به شما این ایده را می‌دهد که کدام پورت برای مصارف خاص مورد نیاز است.

سوئیچ اشتراک گذاری آتن US3342

با باز کردن جعبه متوجه خواهید شد که به‌غیراز سوئیچ اشتراک گذاری ATEN US3342 دو کابل USB-C Gen 2 وجود دارد. همچنین دفترچه راهنما و یک ریموت انتخاب کننده پورت وجود دارد.

محتویات داخل جعبه سوئیچ اشتراک گذاری آتن US3342

طراحی و عملکرد سوئیچ اشتراک گذاری 2 پورت USB-C آتن مدل ATEN US3342


قسمت پشت سوئیچ اشتراک گذاری US3342 آتن دارای 2 پورت USB-C است. هنگام اتصال این دو پورت با استفاده از کابل‌های 1 متری USB-C، جریان 3 آمپر یا ولتاژ 5 ولت را به واحد آتن ارائه می‌دهد و به چهار پورت اشتراک گذاری قدرت می‌بخشد.

قسمت پشت سوئیچ اشتراک گذاری US3342 آتن

در قسمت جلو، سه پورت USB-A و یک پورت USB-C 3.2 Gen 2 را پیدا خواهید کرد. اینها چهار پورت خروجی 10 وات، 2 آمپر یا 5 ولت ارائه شده توسط پورت‌های میزبان را به اشتراک می‌گذارند. توجه داشته باشید که این پورت‌ها سرعت 10 گیگابیت در ثانیه را به صورت پویا به اشتراک می‌گذارند.

قسمت جلو سوئیچ اشتراک گذاری US3342 آتن

با استفاده از سوئیچ اشتراک گذاری 2 پورت USB-C آتن مدل ATEN US3342 می‌توانید بدون زحمت و بلافاصله سیستم را از طریق دکمه ریموت انتخاب کننده پورت تغییر دهید. این ریموت با استفاده چراغ LED به شما نشان می‌دهد که کدام سیستم فعال است.

این محصول قدرت لازم را با لپ‌تاپ‌های ویندوزی یا مک دارای پورت USB-C مطابقت می‌دهد. علاوه بر این، دارای مشخصات 5V, 15V, 9V, 20V است.


ویژگی‌های مهم ATEN US3342


حالا بیایید با ویژگی‌های اصلی این محصول صحبت کنیم. این سوئیچ اشتراک گذاری راحتی زیادی را برای شما فراهم می‌آورد. به علاوه برای برآورده کرده نیازهای شما به خوبی عمل می‌کند.


به اشتراک گذاری ساده


با استفاده از سوئیچ اشتراک گذاری 2 پورت USB-C مدل ATEN US3342 نیازی نیست که بارها و بارها دستگاه‌های خود را وصل و جدا کنید. لپ‌تاپ‌های مجهز به USB-C خود را به سوئیچ اشتراک گذاری متصل کرده تا بتوانید دو سیستم را به راحتی کنترل کنید. شما فقط از یک لوازم جانبی برای اشتراک گذاری داده‌ها بین چند سیستم و چند دستگاه USB استفاده خواهید کرد.


عملکرد منحصر به فرد نرم افزار BEZEL X


عملکرد منحصر به فرد نرم افزار BEZEL X به US3342 امکان اتصال دو لپ تاپ و به اشتراک گذاری فایل‌ها را می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل‌ها را از یک صفحه به صفحه دیگر بکشید و رها کنید. این برنامه با سیستم عامل مک و ویندوز کار می‌کند، بنابراین نگران سازگاری نباشید.


استفاده از دو سیستم به عنوان یک سیستم


سوئیچ کردن بین دو کامپیوتر حالا ساده‌تر از همیشه شده است. فناوری Mouse Switching به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را بدون زحمت و دردسر خاصی جابه‌جا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید است است که مکان نما را روی لبه صفحه و سمت سیستم مورد نظر بکشید. بدون نیاز به پیکربندی تنظیمات یا انتخاب دکمه‌ای خاص، با فناوری Mouse Switching می‌توانید سریع‌تر کار کنید و زمان بیشتری را به کارهای مهم خود اختصاص دهید.


سریع‌تر از همیشه


علاوه بر عملکردهای منحصر به فرد که راحتی و عملکرد سریع را ارائه می‌دهند، سوئیچ اشتراک گذاری US3342 دارای سرعت انتقال 10 گیگابیت در ثانیه است. با این کار، سوئیچ اشتراک گذاری یک اتصال مستقیم بین دو کامپیوتر متصل برای انتقال سریع‌تر فایل ایجاد می‌کند.

ویژگی Clipboard Sharing امکان کپی پیست یا کشیدن و رها کردن فایل‌ها از یک لپ تاپ به لپ تاپ دیگر (بدون استفاده از دستگاه‌های ذخیره سازی) را می‌دهد. در نتیجه زمان انتقال را کاهش می‌دهد. ازآنجاکه با سرعت انتقال 10 گیگابایت در ثانیه است شما می‌توانید از سرعت 20 برابر سریع‌تر از USB 2.0 لذت ببرید.

اتصال مستقیم بین دو کامپیوتر متصل برای انتقال سریع‌تر فایل

شارژ لپ تاپ و سایر دستگاه‌ها


US3342 مجهز به توان 85 وات USB-C 3.0 است که یکی از لپ‌تاپ‌های شما را شارژ می‌کند. همچنین می‌تواند انرژی مورد نیاز سایر دستگاه‌ها مانند هارددیسک‌های اکسترنال و دستگاه‌های بازی را شارژ کند.

حتی اگر دستگاه بازی RGB شما به انرژی زیادی نیاز دارد باز هم می‌توانید از وسایل جانبی مورد علاقه خود برای کار و بازی استفاده کنید. می‌توانید از ماوس و صفحه کلید مورد علاقه خود برای کار و بازی استفاده کنید.


اشتراک گذاری بدون محدودیت


می‌توانید با استفاده از سوئیچ اشتراک گذاری 2 پورت USB-C آتن مدل ATEN US3342 فایل‌های را ادغام کرده و به اشتراک بگذارید. این که آیا فایل‌ها را از ویندوز به OS X انتقال می‌دهید یا بلعکس در این ماجرا تغییری ایجاد نمی‌کند.


مشخصات فنی


در این بخش ما به بررسی مشخصات ATEN US3342 2-Port USB-C Sharing Switch خواهیم پرداخت:

اول از همه، سوئیچ اشتراک گذاری 2 پورت USB-C آتن مدل ATEN US3342 دارای دو اتصال سیستم است. به طور خاص، دو کانکتور ماده مشکی از نوع USB 3.2 Gen 2 Type-C هستند.

در مورد اتصالات دستگاه، سه کانکتور ماده USB 3.2 Gen 2 Type-A آبی وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید یک کانکتور مشکی Type-C female USB 3.2 Gen 2 را پیدا کنید.

برای تأمین برق، یک کانکتور ماده USB Type-C وجود دارد که از USB PD 3.0 با خروجی 5 ولت، 9 ولت، 15 ولت و 20 ولت پشتیبانی می‌کند. در دمای 0 تا 40 درجه سانتیگراد کار می‌کند، دمای ذخیره سازی آن بین 20 تا 60 درجه سانتیگراد است، در حالی که میزان رطوبت 0 تا 80 درصد را تحمل می‌کند. علاوه بر این، با استفاده از ریموت انتخاب کننده پورت یا از طریق نرم افزار می‌توانید قدرت ورودی را انتخاب کنید.

این محصول دارای بدنه آلومینیومی است و از وزن 0.26 کیلوگرم و ابعاد 14.30x9x2.38 سانتیمتر برخوردار است.


عملکرد


وقتی که صحبت از عملکرد US3342 2-Port USB-C Sharing Switch می‌شود می‌توان گفت که این محصول آتن کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. عملکرد فوق‌العاده و بسیار راحت است. هنگام وصل کردن چند دستگاه هیچ مشکل عمده‌ای وجود ندارد و به اشتراک گذاری فایل به طور کلی یکپارچه است.

اما وقتی نوبت به جابه‌جایی بین سیستم‌های می‌شود، همه چیز یکپارچه است و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. فقط توجه داشته باشید که برای جابه‌جایی دستی بین دستگاه‌ها باید از یک دکمه استفاده کنید.


جمع بندی


سوئیچ اشتراک گذاری 2 پورت USB-C آتن مدل ATEN US3342 برای کسانی که میزبان دو دستگاه هستند و مایل به اشتراک گذاری لوازم جانبی خود هستند، بسیار مناسب است. این محصول یک روش سریع برای انتقال فایل‌ها و استفاده از دو سیستم مختلف بدون پیکربندی اضافی است. با این محصول می‌توانید لوازم جانبی، هاردهای اکسترنال، چاپگرها و سایر تجهیزات خود را بین دو کامپیوتر متصل به اشتراک بگذارید.

به‌غیراز این دارای طراحی جمع و جور و ویژگی‌های منحصر به فرد است. US3342 یکی از تجهیزاتی است که برای تولیدکنندگان محتوا، برنامه‌نویس‌ها، توسعه دهندگان و غیره بسیار ایده آل می‌باشد.

در آخر برای تهیه این محصول شما می توانید از آدرس: سوئیچ شیرینگ آتن مدل US3342 atenبطور مستقیم و یا از شاخهمحصولات داک استیشنبا اندکی جستجو از فروشگاه آسارایان اقدام به خرید این کالا فرمائید.