دوربین ویدئو کنفرانس لاجیتک Rally Logitech

آسارایان 1398/07/11 بدون نظر

دوربین ویدئو کنفرانس Rally دوربینی فوق العاده و جدید برای استفاده در ویدئو کنفرانس جهت ایجاد تجربه کاربری شگفت انگیز ساخته شده است. امروزه با ورود تکنولوژی های جدید در ساخت دوربین ویدئو کنفرانس دیگر نیازی به حضور فیزیکی در جلسات ندارید، می توانید از راه دور  ویدئو کنفرانس داشته باشید و چیزی فراتر از صدا و تصویر را انتقال دهید.

امروزه با تکنولوژی دوربین ویدئو کنفرانس می توانید فایل، متن، انتقال تصویر سیستم عامل و امکانات فراوان دیگر را داشته باشید.

دوربین ویدئو کنفرانس

دوربین ویدئو کنفرانس

- دوربین  PTZ  یا پریمیوم PTZبا سیستم تصویربرداری فوق العاده HD و کنترل اتوماتیک دوربینو فناوریRight Sense خودکار تجربه کاربری شگفت انگیز را ایجاد می کند.

- اپتیک های پیشرفته دوربین ویدئو کنفرانس ، هر شرکت کننده را با وضوح شگفت انگیزی در چهارچوب تصویری قرار می دهد.

- طراحی صنعتی زیبا مناسب برای هر فضا و کنفرانس حرفه ای

 

عملکرد بی همتا - تطبیق پذیری استثنایی

با طراحی صنعتی برتر و سیستم تصویربرداری فوق العاده HD، این دوربین ویدئو کنفرانس در صدر دوربین های فیلمبرداری Logitech® قرار دارد و منحصر به فرد است.

طراحی شده با اپتیک پیشرفته و فن آوری و دقت بالا ، دوربین ویدئو کنفرانس عملکردی برتر را در همه نوع فضا و جلسات حرفه ای در همه اشکال و اندازه ارائه می دهد.

دوربین ویدئو کنفرانس با داشتن حالت سایلنت مکانیکی و حرکت به سمت بالا و پایین /چپ و راست و زوم،razor شارپ 15برابر HD، نمای مورب 90 درجه گستره ی تصویر و سنسور قدرتمند 4K، همه افراد موجود در اتاق را با کیفیت واقعی فوق العاده فیلم برداری و  ضبط می کند.

عملکرد بی همتا-تطبیق پذیری استثنایی دوربین ویدئو کنفرانس

عملکرد بی همتا-تطبیق پذیری استثنایی دوربین ویدئو کنفرانس

طراحی صنعتی

دوربین ویدئو کنفرانس ساخته شده توسط فناوری های پیشرفته ی Logitech و سنسور 4K در یک طراحی صنعتی با کیفیت عالی و مناسب برای هر محیط حرفه ای است.

این دوربین ویدئو کنفرانس حرفه ای به زیبایی هر چه تمام تر با رنگ مشکی مات با تزیینات فلزی خاکستری به اوج طراحی خود رسیده است!

طراحی صنعتی دوربین ویدئو کنفرانس

طراحی صنعتی دوربین ویدئو کنفرانس

نگران قرارگیری دوربین نباشید‌.

دوربین ویدئو کنفرانس را می توان روی یک میز قرار داد یا روی یک سه پایه نصب کرد و یا با سخت افزارها و بست های تعبیه شده بر روی آن به یک دیوار متصل کرد. زمانی که قصد دارید دوربین ویدئو کنفرانسرا بالای سر خود نصب کنید، دوربین هنگام برعکس شدن تغییر وضعیت را تشخیص می دهد و به طور خودکار جهت گیری تصویر و کنترل دوربین را تصحیح می کند.

در دوربین ویدئو کنفرانس هر شخصی را تماشا کنید گویی تصویر او کاملاً قاب شده است:

کنترل دوربین Logitech RightSight بطور خودکار حرکت می کند و لنز را تنظیم می کند تا به راحتی با شرکت کنندگان حاضر در جلسات در انواع اتاق ها از هر شکل و اندازه استفاده شود.

برای ویندوز 10 قابل دسترس است و به زودی برای macOS نیز ارائه می شود.

تجربه کاربری پیشرفته دوربین ویدئو کنفرانس Rally لاجیتک

Logitech RightSense  مجموعه ای از فناوری های پیشرفته و پیشرو است که در دوربین ویدئو کنفرانس گنجانده  شده است و تجربه کاربری بهتری را ایجاد می کند. 

RightSight  کنترل دوربین را به صورت خودکار برای شرکت کنندگان بدون توجه به فاصله آنها از لنز در قاب دوربین کاملاً تنظیم می کند .

RightLight  تعادل نور و اولویت بندی چهره ها به نسبت اشیاء موجود و سطوح را برای به دست آوردن رنگ های طبیعی پوست انسان بهینه می کند.

به علاوه ، دوربین ویدئو کنفرانستقریباً با هر برنامه کنفرانس ویدئویی متفاوت از موارد یاد شده سازگار است.

تجربه کاربری پیشرفته دوربین ویدئو کنفرانس

تجربه کاربری پیشرفته دوربین ویدئو کنفرانس

موارد امنیتی دوربین ویدئو کنفرانس Rally لاجیتک

هنگامی که دوربین ویدئو کنفرانس در حال استفاده نیست ، لنز پیشرفته به صورت پیش فرض به حالت خاموش به سمت پایین خم می شود و قرار می گیرد.

این حالت نشان می دهد که دوربین در حالت عدم استفاده قرار دارد و قادر به دیدن "هیچ چیزی" در فضای جلسه نیست.

لنز پیشرفته هنگام شروع و پیوستن به جلسه از حالت خاموش خارج شده و لنز آن بلند می شود و کار خود را آغاز می کند و  با پایان یافتن جلسه ، بطور خودکار خاموش و به سمت پایین خم می شود.

 

موارد امنیتی دوربین ویدئو کنفرانس

موارد امنیتی دوربین ویدئو کنفرانس

کنترل دوربین کاملاً اتوماتیک

فناوری کنترل دوربین Logitech RightSight به طور خودکار لنزها را تغییر و تنظیم می کند تا به راحتی لنز را با شرکت کنندگان در جلسات و در اتاقهایی از هر نوع شکل و اندازه تنظیم کند.

می توانید براحتی دوربین را با کنترل تنظیم کنید و یا از کنترل دستی استفاده کنید! به هر حال شرکت کنندگان همیشه در حال مشاهده و تصویر بهینه بر روی صفحه هستند.

برای ویندوز 10 در دسترس است و به زودی برای macOSنیز ارائه می شود.

روشنایی / بهینه سازی رنگ

فناوری Logitech RightLight با Wide Dynamic Range (WDR) اولویت هایی را بر تصویر افراد به نسبت اشیاء و سطوح قرار داده است، تعادل نور را بهینه می کند  و رنگ و میزان دقت را برای نتایج طبیعی در تمامی تن های پوستی افراد حاضر در جلسه، ایجاد می کند.

در نتیجه ، تصویری متعادل از شرکت کنندگان شکل می گیرد که حتی در زمانی که نور کاهش یافته است، سایه های ایجاد شده کم تر بوده و حتی در شرایط کم نور وضوح تصویر را خواهید داشت.

 

حرکت به چپ و راست/ بالا و پایین و حالت زوم

دوربین PTZحالت سایلنت مکانیکی برای قطع کردن صدای شات دارد و براساس سرعت حرکت تغییر را به بالا و پایین / چپ و راست / حالت زوم اعمال می کند.

در نتیجه در زمان حرکت سریع در حالت زوم، سریعا تصویر با چهارچوب مناسب ایجاد می شود و در حرکت آرام نیز دوربین حالت زوم را کنترل می کند.

نصب دوربین در صورت و حالت های متفاوت

دوربین ویدئو کنفرانسرا می توانید بر روی یک میز قرار دهید یا بر روی دیوار با سخت افزارها نصب کنید و یا دوربین را به یک صفحه نمایش سازگار با VESA یا تلویزیون اختیاری Mount به منظور ویدئو کنفرانس های دوستانه وصل کنید.

برای نصب در سقف ، دوربین ویدئو کنفرانس بصورت خودکار و هوشمند معکوس شده و به طور خودکار جهت گیری تصویر و کنترل دوربین را تشخیص می دهد. دوربین ویدئو کنفرانس همچنین شامل یک سه پایه استاندارد برای انعطاف پذیری نیز هست.

لنز پیشرفته ی 4k

دوربین ویدئو کنفرانسدارای یک سنسور تصویر 13 مگاپیکسلی در درون خود است که حداکثر فیلمبرداری 4Kبا حداکثر 30 فریم در ثانیه را ضبط می کند ، ایده آل برای ضبط و پخش فوق العاده  HDاست. سیستم تصویربرداری پیشرفته 4kبا وضوح تصویری شفاف ، تولید رنگ پیشرفته و دقت نوری استثنایی، کیفیت چشمگیری را در تمام وضوح HDو Ultra HDارائه می دهد.

اتصال آسان دوربین ویدئو کنفرانس

این دوربین ویدئو کنفرانس را می توانید به سادگی به انواع برق (براساس مناطق جغرافیایی) و دستگاه های PC ، Macو Chrome  از طریق USBمتصل کنید. دوربین ویدئو کنفرانس Rally تقریباً سازگار با هر برنامه کنفرانس ، ضبط و پخش ویدیویی است که از دوربین های USBپشتیبانی می کند.

ابعاد

طول× عرض× عمق

182.5 mm x 152 mm x 152 mm

تبدیل دوربین ویدئو کنفرانس

طول× عرض× عمق

21.4میلی متر x81میلی متر x 60.5میلی متر

بست مخصوص نصب

طول× عرض× عمق

88 mm x 110 mm x 170 mm

کابل USB 3.0

2.2متر

کابل آداپتور برق:

3 متر

سیستم عامل مورد نیاز

سیستم های عامل ویندوز 7 ، ویندوز 8.1 یا ویندوز 10

macOS 10.10یا بالاتر

Chrome OS 

وضوح بالاتر از 1080p

ویندوز 8.1 یا بالاتر یا macOS 10.10یا بالاتر

پورت USB 3.0و کابل نوع C

نرم افزار سازگار

نرم افزار اضافی

کنترل اتوماتیک دوربین 1 RightSight

 

مشخصات فنی دوربین ویدئو کنفرانس Rally

سیستم تصویربرداری فوق العاده HD پشتیبانی می کند:

4K ،1440p ،1080p ،900p ،720p و SD در 30fps

1080p ،720p در 30fps و 60 fps

حالت چرخش چپ و راست، بالا و پایین و زوم

چرخش چپ و راست: 90 درجه

چرخش بالا و پایین : + 50 ° / -90 درجه

بزرگنمایی یا زوم:  15 برابر HD

میدان دید

مورب: 90 درجه

افقی: 82.1 درجه سانتیگراد

عمودی: 52.2 درجه سانتیگراد

فوکوس خودکار

3دوربین presets

شکاف امنیتی Kensington

نشانگر LEDخاموش / روشن

دارای سه پایه استاندارد

فناوری های RIGHTSENSE

RightLight ™ با دامنه گسترده داینامیکی (WDR)

2 کنترل دوربین اتوماتیک RightSight

کنترل از راه دور

کنترل از راه دور RF

شامل باتری CR2032

کابل / قدرت

آداپتور برق تبدیلAC

کابل برق (9.8 فوت / 3 متر)

قابل نصب بر روی دیوار و سقف

محتویات جعبه

دوربین ویدئو کنفرانس

کنترل از راه دور

کابل USB 3.0نوع C

آداپتور برق تبدیل

سخت افزار های مورد نیاز برای نصب

کاتالوگ

 

اطلاعات گارانتی

دارای 2 سال ضمانت می باشد.

منبع این مقاله وبسایت رسمی لاجیتک می باشد.

امیدواریم با معرفی دوربین ویدیو کنفرانس لاجیتک به شما عزیزان، در زمینه ی برگزاری کنفرانس های آنلاین مفید بوده باشیم. مطالعه ی جزئیات و ویژگی های این دوربین میتواند راهنمای بزرگی در خرید این محصول باشد. اگر تجربه ی استفاده از دوربین های ویدئو کنفرانس را دارید خوشحال میشویم نظرات، تجربیات و سوالات خود را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.