محبوب ترین کیبورد های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

آسارایان 1400/09/12 بدون نظر

خرید کیبورد کامپیوتر بی سیم و باسیم با قیمت مناسب 

 

در هنگام خرید کیبورد کامپیوتر شما دو گزینه پیش رو خواهید داشت: کیبورد بی سیم و کیبورد با سیم. به نظرتان کدام یک از انواع کیبوردها با چه قیمتی برای شما مناسب است؟ اگر پاسخ این سؤال را نمی‌دانید کافیست که ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید. در ادامه ما اول در مورد نکاتی که هنگام خرید کیبورد کامپیوتر بی سیم و با سیم باید بدانید، صحبت خواهیم کرد و سپس در مورد کیبورد گیمینگ و برندهای مطرح در بازار ایران مطلبی را فراهم کردیم و در نهایت قیمت محبوترین کیبوردهای بازار ایران را اعلام خواهیم کرد. 

با این محتوای کوتاه و کاربردی به قلم تحریریه آسارایان همراه باشید. 


راهنمای خرید انواع کیبورد: بی سیم یا باسیم؟

خرید کیبورد مکانیکال سیمی توسط متخصصانی که به زمان پاسخگویی ثابت و سریع نیاز دارند و گیمرهایی که نمی‌توانند تأخیر ورودی را تحمل کنند ترجیح داده می‌شود. تولید کیبوردهای بی سیم ارزان‌تر است و معمولاً توسط کاربران خانگی و اداری ترجیح داده می‌شوند. اما نکات ظریفی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.


کیبورد بلوتوثی در مقابل کیبورد RF

قبل از اینکه وارد بحث مقایسه کیبوردهای بی سیم و باسیم شویم باید این موضوع را پوشش دهیم. بلوتوث یک فناوری بی سیم / وایرلس است که در اوایل بسیار محبوب بود. اما به جز هدفون و تعداد کمی از دستگاه‌های ورودی هرگز با لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی همراه نشد. فناوری RF همان چیزی است که در اکثر تجهیزات جانبی به عنوان "بی سیم" توصیف می‌شود.

آنها از امواج رادیویی برای برقراری ارتباط از طریق فرکانس رادیویی (RF) با گیرنده USB متصل به سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ شما استفاده می‌کنند. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که بلوتوث و RF بی سیم به یک چیز واحد اشاره می‌کنند اما اینطور نیست.

معمولاً کیبورد وایرلس مدرن در محدوده فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می‌کند که به آن اجازه می‌دهد تا برد 1.5 تا 10 متر با سیستم ارتباط برقرار کند. کیبورد بلوتوثی هم از دانگل استفاده می‌کند اما برد مؤثر آنها بیشتر از 10 متر نیست. چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که اکثر قریب به اتفاق کیبوردهای بی سیم صفحه کلیدهای RF هستند.

کیبورد

کاهش شلوغی و درهم ریختگی میز کامپیوتر با کمک کیبورد بی سیم

نکته اصلی خرید کیبورد بی سیم این است که لازم نیست نگران آویزان شدن کابل‌ها از میز و شلوغی پشت کیس باشید. این بدان معناست که می‌توانید با استفاده نکردن کیبوردهای کابلی فضای اضافی میز را تحت سلطه خود داشته باشید.


محدوده کیبوردهای بی سیم

کیبوردهای با سیم معمولاً به کابل‌های 1.5 متری مجهز هستند که برای 99.9 درصد افراد کافی می‌باشد. دستگاه‌های بلوتوثی تا برد 10 متر را پشتیبانی می‌کنند. تجهیزات جانبی بی سیم RF مانند کیبورد بی سیم، بسته به فناوری ارتباطی که آنها را هدایت می‌کند برد بین 1.5 متر تا 10 متر را دارند. سؤالی که در اینجا باید از خود بپرسید این است که چقدر باید از سیستم خود فاصله داشته باشید. آیا کسی را می‌شناسید که در حین کار بیشتر از 1.5 متر دورتر از سیستم خود بنشیند؟


مشکلات تداخل

هر نوع فناوری بی سیم بدون توجه به آنچه سازنده‌ها می‌گویند، ممکن است دچار تداخل سیگنال شوند. دستگاه‌های بی‌سیم با استفاده از امواج رادیویی با هم ارتباط برقرار می‌کنند و امواج رادیویی می‌توانند یا سایر لوازم جانبی بی سیم شما تداخل داشته باشند. این یک نقطه ضعف بزرگ برای صفحه کلیدهای بی سیم در مقایسه با همتایان سیمی آنها است.


زمان پاسخگویی صفحه کلید

در مشخصات فنی محصولات همیشه زمان پاسخگویی صفحه کلید اعلام می‌شود. چرا؟ چون تأخیر ورودی گاهی اوقات می‌تواند دردسرهایی را ایجاد کند. به طور کلی ممکن است بین آنچه که در کیبورد بی سیم تایپ می‌کنید و زمانی که این اطلاعات را روی صفحه نمایش مشاهده می‌کنید تأخیر وجود داشته باشد. حتی در مورد موس‌های بی سیم این موضوع صدق می‌کند. این تأخیر بر حسب میلی ثانیه اندازه گیری می‌شود، بنابراین یک انسان معمولی متوجه آن نمی‌شود. مگر اینکه مشکلی پیش بیاید؛ که می‌تواند ناشی از تداخل محلی؛ خرابی باتری‌های یا خراب شدن درایور باشد. کیبوردهای معمولی با سیم این مشکلات را ندارند مگر اینکه یک مشکل جدی در آنها وجود داشته باشد.

زمان پاسخگویی در کیبوردهای گیمینگ یا کیبوردهای دارای سوئیچ اپتیکال اهمیت دارد. اما یک کاربر معمولی کامپیوتر هرگز نمی‌تواند تفاوت را تشخیص دهد.


مصرف برق

یکی از آزاردهنده‌ترین جنبه‌های داشتن صفحه کلید بی سیم این است که همیشه مصرف برق بیشتری دارد. آنها منبع تغذیه جداگانه‌ای ندارند. این موضوع در مورد موس‌های کامپیوتری بی سیم هم صدق می‌کند. گاهی ممکن است در لحظه‌ای که در وسط یک تایپ مهم بوده‌اید کیبوردتان از کار افتاده است چون باتری تمام کرده است. آنچه به اکثر کاربران پیشنهاد می‌شود این است که باتری‌های یدکی را دم دست داشته باشید.

این در حالی است که یک کیبورد باسیم هرگز نیازی به شارژ مجدد ندارد و از همه مهم‌تر در بین کار و در لحظات حساس باتری تمام نمی‌کند. پس از این لحاظ یک کیبورد USB امتیاز بیشتری کسب می‌کند.


پورت‌های USB استفاده شده

هر کیبورد باسیم برای کار کردن به پورت USB نیاز دارد (گرچه در گذشته صفحه کلیدها از پورت‌های PS/2 استفاده می‌کردند، اما امروزه تقریباً منسوخ شده اند). بنابراین صفحه کلید و ماوس شما دو پورت جداگانه را اشغال خواهند کرد.

اما اگر از لپ تاپ استفاده می‌کنید می‌توانید هم صفحه کلید و هم ماوس را از طریق یک دانگل USB مدیریت کنید. دانگل شما فقط یک پورت را اشغال می‌کند اما دو دستگاه را به هم متصل می‌کند. دستگاه‌های بی سیم در این دسته برنده هستند چون تعداد پورت‌های USB مورد استفاده را کاهش می‌دهند.

 اکثر سیستم‌های دسکتاپ با پورت‌های USB بیشتر از قبل ارائه می‌شوند و حتی در صورت کمبود تعداد پورت می‌توانید برای خرید هاب USBیاخرید داک استیشن اقدام کنید. بنابراین مشکل بزرگی ایجاد نمی‌کند.

راهنمای خرید کیبورد

عیب یابی ساده‌تر

هنگامی که در حال عیب یابی مشکلات کامپیوتری خود هستید باید تمام اجزای وابسته به دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. این بدان معناست که برای عیب یابی کیبورد بی سیم باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • دانگل USB
  • نرم افزار درایور
  • باتری / برق
  • بررسی فیزیکی دستگاه
  • تداخل RF

اما برای عیب یابی کیبورد باسیم تنها کافی است که:

  • مشکل درایور USB
  • مشکل فیزیکی کابل

را بررسی کنید.


راهنمای قیمت و خرید کیبورد کامپیوتر: گیمینگ یا معمولی؟

در این بخش قصد داریم به بررسی خرید و قیمت کیبورد گیمینگ بپردازیم.

آیا خرید کیبورد گیمینگ ارزشش را دارد یا فقط باید از یک کیبورد معمولی برای بازی استفاده کرد؟ این سؤالی است که اکثر گیمرهایی که به فکر ارتقاء صفحه کلید فعلی خود هستند به آن فکر می‌کنند. برای اینکه به این سؤال پاسخ دهیم و تصمیم درستی برای خرید کیبورد بگیرید باید با تفاوت‌های بین کیبورد گیمینگ و معمولی آشنا شوید.

کیبورد گیمینگ با در نظر گرفتن نیاز گیمرها ساخته شده‌اند و دارای ویژگی‌های اضافی هستند که در کیبوردهای معمولی به ندرت وجود دارند. این ویژگی‌ها شامل نور پس زمینه RGB، کنترل‌های رسانه و کلیدهای قابل برنامه ریزی است. همچنین آنها اغلب دارای سوئیچ‌های مکانیکی هستند که دوام و پاسخگویی بیشتری نسبت به سوئیچ‌های غشایی دارند. بیایید کمی عمیق‌تر به تفاوت‌های آنها و اینکه چگونه آنها می‌توانند به شما به عنوان یک گیمر کمک کنند، بپردازیم.

راهنمای خرید کامپیوتر

کیبوردهای گیمینگ اغلب سوئیچ‌های مکانیکی دارند

اکثر کیبوردهای بازی از سوئیچ‌های مکانیکی به جای سوئیچ‌های غشایی استفاده می‌کنند که در کیبوردهای معمولی رایج است. به طور کلی، کیبوردهای مکانیکی توسط اکثر گیمرها ترجیح داده می‌شوند زیرا عملکرد بهتری را هم برای بازی و هم برای تایپ نسبت به صفحه کلیدهای غشایی ارائه می‌دهند.

این بدان معنا نیست که یک صفحه کلید مکانیکی به طور خودکار شما را به گیمر بهتری تبدیل می‌کند. با این حال، چند مزیت وجود دارد که صفحه کلیدهای مکانیکی را برای بازی بهتر می‌کند که از این بین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زمان پاسخگویی سریع

کیبوردهای مکانیکی تأخیر/تأخیر ورودی کمی کمتر از 15 تا 25 میلی‌ثانیه دارند، این در حالی است که کیبوردهای به طور میانگین از تأخیر 30 میلی‌ثانیه‌ای برخوردار هستند.

در حالی که تفاوت تنها چند میلی ثانیه است، داشتن زمان پاسخ سریع‌تر به این معنا است که می‌توانید سریع‌تر از حریف خود واکنش نشان دهید. این می‌تواند تفاوت قابل توجهی به خصوص در بازی‌های رقابتی مانند CS: GO، Overwatch و Fortnite ایجاد کند.

N-key Rollover

N-key Rollover یا NKRO به توانایی فشار دادن هر تعداد کلید به طور هم‌زمان و ثبت همه آنها به طور دقیق و به ترتیب صحیح اشاره دارد. NKRO با صفحه کلیدهای مکانیکی امکان‌پذیر است چون هر فشار کلید به طور مستقل اسکن می‌شود، صرف نظر از اینکه چند کلید دیگر را نگه داشته یا فشار داده‌اید.

اکثر کیبوردهای غشایی تنها قادر به ارائه حداکثر 6 کلید NKRO هستند. 6KRO به این معناست که صفحه کلید می‌تواند حداکثر 6 فشار هم‌زمان را انجام دهد. هنگام انجام کارهایی مانند تایپ نیازی به کلیدهای NKRO ندارید چون اکثر کلیدها را یکی پس از دیگر فشار می‌دهید. اما برای بازی NKRO مفید است چون بسته به بازی ممکن است لازم باشد کلیدهای خاصی را هم‌زمان فشار داده و رها کنید و کلیدهای دیگر را نگه دارید.

بازخورد کلیدها

با کیبوردهای مکانیکی می‌توانید انتظار دریافت بازخورد فوری و بدون نیاز به فشار دادن کلید تا انتها را داشته باشید. این به شما امکان می‌دهد تا حافظه عضلانی خود را تقویت کنید چون می‌توانید به دقت پیش بینی کنید که چه زمانی ضربه کلید ثبت شده است. این موضوع را نمی‌توان در مورد کیبوردهای غشایی هم بیان کرد؛ آنها تمایل دارند نیروی محرک متغیری داشته باشند که پیش بینی اینکه تا چه حد باید یک کلید را فشار دهید را دشوار می‌کند.

ثبات

با توجه به اجزای متعددی که کیبوردهای مکانیکی را تشکیل می‌دهند، معمولاً نسبت به کیبوردهای غشایی قوی‌تر و سنگین‌تر هستند. این بدان معناست که حتی هنگام اجرای بازی‌های تهاجمی به راحتی لیز نمی‌خورند.

ماژولار بودن

بیشتر صفحه کلیدهای مکانیکی بازی ماهیت ماژولار دارند. این بدان معناست که می‌توانید به راحتی نوع فعلی سوئیچ‌های مکانیکی را با نوع دیگری که متناسب با نیاز شماست، بدون نیاز به تعویض کل صفحه کلید جایگزین کنید. شما نمی‌توانید این نوع انعطاف پذیری را با کیبوردهای غشایی داشته باشید.

ماژولاریت همچنین به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک پاک کننده کلاهک‌ها را جدا کنید و گردوغبار و مواد زائد جمع شده در بین کلیدها را تمیز کنید. کلیدهای آسیب دیده را نیز می‌توان بدون نیاز به لحیم کاری تعویض کرد.

طول عمر بیشتر

بازی شامل فشار دادن مکرر و گاهی خشن برخی کلیدها است. یک مثال خوب از کلیدهایی که در هنگام انجام بازی‌ها فشار زیادی را متحمل می‌شوند، کلیدهای W، A، S و D هستند که اغلب برای جابه‌جایی کاراکترهای بازی استفاده می‌شوند.

بنابراین مهم است که مکانیسم سوئیچینگ بادوام باشد. اکثر صفحه کلیدهای بازی از سوئیچ‌های Cherry MX استفاده می‌کنند که طول عمر 100 میلیون بار را ارائه می‌دهند. دستیابی به چنین صفحه کلیدهای غشایی سخت است.

کلیدهای قابل برنامه ریزی (ماکرو)

تفاوت دیگر بین کیبوردهای گیمینگ و معمولی این است که اکثر کیبوردهای بازی دارای کلیدهای قابل برنامه ریزی اضافی هستند. کلیدهای قابل برنامه ریزی که به عنوان کلیدهای ماکرو نیز شناخته می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که یک دستور پیچیده را به یک کلید اختصاص دهید. آنها به ویژه هنگام بازی‌های MMORPG و MOBA مانند World of Warcraft، Guild Wars 2 و DOTA 2 مفید هستند.

ماکروها همچنین به شما امکان می‌دهند چندین پروفایل برای بازی‌های مختلف تنظیم کنید. این بدان معنی است که کلیدها را می‌توان برای انجام اقدامات مختلف بسته به بازی سفارشی کرد.

همچنین می‌توان از کلیدهای قابل برنامه ریزی برای صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری در فعالیت‌های روزمره مانند کپی و پیست، راه اندازی برنامه‌ها و باز و بسته کردن پنجره‌ها استفاده کرد.

کیبورد با نور پس زمینه

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب کیبوردهای گیمینگ که در کیبوردهای معمولی نادر است، کلیدهای دارای نور پس زمینه است. نور پس زمینه می‌تواند تک رنگ یا چند رنگ باشد که به عنوان نور پس زمینه RGB هم شناخته می‌شود.

علاوه بر اینکه این نوع صفحه کلیدها ظاهری جذاب برای گیمرها دارند، نور پس‌زمینه به شما امکان می‌دهد در انواع شرایط نوری بازی کنید. برخی از گیمرها دوست دارند در محیط‌های کم نور بازی کنند، زیرا تجربه را فراگیرتر می‌دانند. این امر به ویژه هنگام اجرای بازی‌هایی در سبک اکشن یا ترسناک صادق است.

با نور پس‌زمینه  RGB، می‌توانید رنگ‌های مختلفی را به کلیدهای خاص اختصاص دهید. برخی از تولیدکنندگان مانند Logitech، Corsair و Razer همچنین به شما اجازه می‌دهند نور RGB روی صفحه‌کلید خود را با سایر لوازم جانبی مانند ماوس‌های بازی همگام‌سازی کنید.

زیبایی شناسی

در حالی که صفحه کلیدهای معمولی معمولاً در چند رنگ انتخاب شده، معمولاً سیاه و سفید هستند. صفحه کلیدهای بازی در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها موجود هستند، حتی برخی از آنها دارای الگوهای دقیق و نور LED درخشان بر روی پنل‌های خود هستند.

نرم افزار اختصاصی

کیبوردهای گیمینگ رده بالا اغلب با نرم افزار اختصاصی خود عرضه می‌شوند که به شما امکان می‌دهند صفحه کلید خود را بهینه و سفارشی کنید. Logitech G Hub، Razer Synapse، HyperX NGenuity و Corsair iCUE چند نمونه هستند. این نرم افزار به طور خودکار دستگاه‌های جانبی سازنده را شناسایی می‌کند و فریم ویر را به روز نگه می‌دارد. همچنین به شما امکان می‌دهد چندین پروفایل را در یک بازی ذخیره کنید و با فشار یک دکمه بین هر یک از آنها سوئیچ کنید.  

راحتی و عملکرد

صفحه کلیدهای گیمینگ گاهی اوقات با پد یا تکیه گاه مچ قابل جدا شدن عرضه می‌شوند که از مچ شما پشتیبانی می‌کنند. این امر ارگونومی و راحتی صفحه کلید را بهبود می‌بخشد، بنابراین به گیمرها اجازه می‌دهد تا بدون خستگی و فشار مچ دست طولانی‌تر از سیستم استفاده کنند.

در مقایسه با کیبوردهای استاندارد، کلیدهای کلیدهای بازی دارای فاصله مناسبی هستند که نه تنها تایپ کردن را ساده‌تر می‌کند، بلکه فشار دادن تصادفی کلیدهای اشتباه را نیز سخت‌تر می‌کند. سایر ویژگی‌های راحتی شامل دکمه‌های کنترل رسانه اختصاصی، جک‌های هدفون و میکروفون و پورت‌های USB را هم اضافه کنید.

 

راهنمای خرید کیبورد

قیمت کیبورد کامپیوتر

با بررسی محصولات متنوع هنگام خرید اینترنتی کیبورد متوجه خواهید شد که تفاوت قیمت بسیار کمی وجود دارد و این در حالی است که از تجهیزات ساده خرید کنید. به طور مثال یک کیبورد باسیم USB را می‌توان با قیمت 280 هزار تومان خریداری کرد در حالی که کیبورد بی سیم حدود 400 هزار تومان قیمت خواهد داشت. به این نکته توجه داشته باشید که قیمت کیبورد به امکاناتی که ارائه می‌دهد و ویژگی‌هایی که دارد بستگی دارد. به طور مثال قیمت کیبورد با نور پس زمینه نسبت به گزینه‌ای که این ویژگی را ندارد بالاتر است. به علاوه شما باید هزینه باتری‌های قابل شارژ و غیر قابل شارژی که باید خریداری کنید را هم در نظر داشته باشید.


قیمت کیبوردها در آسارایان

برای اطلاع از قیمت انواع کیبورد ما در ادامه چند مورد از محصولات فروشگاه آسارایان را لیست خواهیم کرد. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها به تاریخ 1402/07/12 می‌باشد و ممکن است بعدها به دلیل نوسانات ارزی تغییر کند.

خرید و لیست قیمت کیبورد کامپیوتر بی سیم و با سیم آسارایان

محصول

قیمت(تومان)

قیمت کیبورد بی سیم گرین مدل GK306W 346,000
قیمت کیبورد گرین مدل GK-306 346,000
قیمت کیبورد بی سیم گرین مدل GK101W 562,000
قیمت کیبورد گیمینگ کوگار مدل PURI TKL 3,640,000
قیمت کیبورد گیمینگ گرین مدل GK803 2,342,000
قیمت کیبورد گیمینگ گرین مدل GK802 1,816,000
قیمت کیبورد گیمینگ گرین مدل GK801 1,606,000
قیمت کیبورد گیمینگ گرین مدل GK703 1,082,000
قیمت کیبورد گیمینگ گرین مدل GK702 924,000
قیمت کیبورد گیمینگ گرین مدل GK701 766,000
قیمت کیبورد گرین مدل GK-304 410,000
قیمت کیبورد گیمینگ گرین GK403 472,000
قیمت کیبورد گیمینگ گرین GK601 546,000
قیمت کیبورد گرین GK503 415,000
قیمت کیبورد بی سیم گرین GK102W 808,000
قیمت کیبورد گرین GK501 368,000
قیمت کیبورد گرین GK502 452,000
قیمت کیبورد مکانیکی لاجیتک G413 4,305,000
قیمت کیبورد لاجیتک مدل POP 5,460,000
قیمت کیبورد ایلون مدل K501 317,000
قیمت کیبورد گیمینگ ایلون مدل GK-104 437,000
قیمت کیبورد گیمینگ ایلون مدل GK-102 756,000
قیمت کیبورد لاجیتک مدل POP 5,460,000
قیمت کیبورد گیمینگ لاجیتک مدل GPro 5,880,000
قیمت کیبورد مکانیکال لاجیتک مدل MX MINI 10,080,000
قیمت کیبورد مکانیکال لاجیتک مدل MX CLICKY 10,605,000
قیمت کیبورد گیمینگ تراست مدل Ziva 1,040,000
قیمت کیبورد تراست مدل Primo 572,000
قیمت کیبورد گیمینگ تراست مدل GXT 856 TORAC 1,248,000
قیمت کیبورد وایرلس تراست مدل Veza 1,612,000
قیمت کیبورد گیمینگ تراست مدل GXT 863 MAZZ 2,184,000
قیمت کیبورد گیمینگ تراست مدل GXT 865 ASTA 2,704,000
قیمت کیبورد گیمینگ تراست مدل GXT 881 ODYSS 1,560,000
قیمت کیبورد وایرلس تراست مدل Nado 1,092,000
قیمت کیبورد تراست مدل TK-150 572,000
قیمت کیبورد ای فورتک KK-3 515,000
قیمت کیبورد ای فورتک KR-92 541,000
قیمت کیبورد بی سیم لاجیتک K400 PLUS 1,838,000
قیمت کیبورد ای فورتک FK10 619,000
قیمت کیبورد مکانیکی لاجیتک G512 GX 5,775,000
قیمت کیبورد مکانیکی لاجیتک G513 7,665,000
قیمت کیبورد بلوتوثی لاجیتک Craft 11,340,000
قیمت کیبورد مکانیکی لاجیتک G413 4,778,000
قیمت کیبورد ای فورتک FK11 473,000
قیمت کیبورد بلوتوثی لاجیتک K380 Multi-Device 2,100,000
قیمت کیبورد گیمینگ لاجیتک G213 3,570,000
قیمت کیبورد بی سیم لاجیتک K360 1,617,000
قیمت کیبورد لاجیتک K120 682,000
قیمت کیبورد ای فورتک KR-85 541,000
قیمت کیبورد ای فورتک KR-83 541,000
قیمت کیبورد ای فورتک KM-720 536,000
قیمت کیبورد بیاند مدل BK-2442 412,000
قیمت کیبورد بیاند مدل BK-2870 412,000
قیمت کیبورد بیاند مدل BK-2560 407,000
قیمت کیبورد گیمینگ هایپرایکس مدل Alloy Origins 65 5,565,000
قیمت کیبورد گیمینگ هایپرایکس مدل Alloy Elite 2 7,770,000
قیمت کیبورد تسکو TK 8003 312,000
قیمت کیبورد تسکو TK 8033 291,000
قیمت کیبورد تسکو TK 8015 286,000
قیمت کیبورد گیمینگ تسکو TK 8121 676,000
قیمت کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8123 790,000
قیمت کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8126 988,000
قیمت کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8130 1,414,000
قیمت کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8127 2,494,000
قیمت کیبورد گیمینگ تسکو مدل GK 8128 3,502,000
قیمت کیبورد وایرلس تسکو مدل TKM 7320B 1,334,000
قیمت کیبورد وایرلس تسکو مدل TK 7003W 374,000
قیمت کیبورد گیمینگ بیاند مدل BGK-2200 495,000
قیمت کیبورد بیاند مدل BK-2770 424,000
قیمت کیبورد بیاند مدل BK-2230 418,000
قیمت کیبورد بیاند مدل BK-3455 396,000
قیمت کیبورد تسکو TK 8012 281,000
قیمت کیبورد نامپد بیاند BA-650 308,000
قیمت کیبورد بیاند BK-6161 424,000
قیمت کیبورد بیاند BK-8700 660,000
قیمت کیبورد تسکو TK 8021L 530,000
قیمت کیبورد تسکو TK 8011 328,000
قیمت کیبورد بی سیم لاجیتک K780 4,620,000
قیمت کیبورد تسکو TK 8024 372,000
قیمت کیبورد تسکو TK 8020 333,000
قیمت کیبورد فاطر مدل KCN-5100B 464,000
قیمت کیبورد فاطر مدل KCN-6000B 432,000
قیمت کیبورد بی سیم فاطر مدل KWN-5100B 497,000
قیمت کیبورد گیمینگ فاطر مدل KCR-7000B 702,000
قیمت کیبورد هترون مدل HK255 390,000
قیمت کیبورد هترون مدل HK248 452,000
قیمت کیبورد هترون مدل HK207 376,000
قیمت کیبورد هترون مدل HK202N 369,000
قیمت کیبورد بیاند مدل BK-2880 418,000

برای خرید اینترنتی کیبوردهای بالا کافی است به دسته بندی کیبورد در فروشگاه آسارایان مراجعه نمایید 


مزایای خرید کیبورد از فروشگاه اینترنتی آسارایان

در فروشگاه آسارایان شما می‌توانید برای خرید و مشاهده قیمت انواع کیبورد تسکو، کیبورد فراسو (بیاند)، کیبورد گرین، کیبورد لاجیتک، کیبورد ای فورتک (بلودی)، جنیوس، مایکروسافت، اوریکو، و حتی خرید موس و کیبورد بی سیم شارکون و رپو و غیره اقدام کنید. اگر به دنبال ارزان‌ترین گزینه‌ها هستید می‌توانید خرید کیبورد beyond که یک محصول ایرانی است اقدام کنید. در این فروشگاه انواع کیبورد از ساده تا گیمینگ موجود شده است که این امر باعث تنوع انتخاب شما خواهد بود. قیمت محصولات کاملاً به روز است و شما می‌توانید با مقایسه قیمت کیبوردهای مختلف بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. با مطالعه مشخصات و بررسی‌های انجام شده در سایت می‌توانید با نقاط قوت و ضعف محصولات آشنایی پیدا کنید.


منابع: boxroomoffice و techusersguide